Type produk yang anda ingin cari

Loading...

Produk Ainz Eshop - Klik untuk display Info

CARA MENEGANGKAN KULIT WAJAH










=> BETUL KE NI ??????
"Saya ni memang dah dilahirkan agak hitam manis gituuu..hihi..sebelum kahwin macam2 produk saya pakai nak bagi kulit cerah sikit n cantik..maklumla nak naik pelamin sekali je...tapi hampa...hampa...hampa...lepas adik saya syorkan Serum Biowhite Collagen, saya pun pakai la...cuz adik bagi try...PERCUMA...ape lagi...dah sapu2, tup2 isteri tegur muka nampak bersih...ok la..xlama lepas tu, mak, bapa mertua pun tegur saya makin cerah n jerawat dah jadi malas nak naik...perasaan tu mula2 rasa macam xpercaya, tapi bila belek2 kat cermin and try tgk gambar2 lama dn skrang...TU DIAAAA...JAUH BEZA TUL.... so, now saya tidak lagi dikategorikan jejaka hitam...hahahaha...gembira dengan kesan Serum Biowhite Collagen...sekarang memang sanggup beli berbotol2..bukan utk jual ok...untuk bolot sendiri..hahaha..bila dah tau kesan yang superbbb mcm ni, rasa sayanggg nak jual beb...pagi2 memang saya minum serum ni sebelum sarapan...rasa bertenaga je sepanjang hari..malam selang sehari mesti sapu serum ni...BEST 2 IN 1( SAPU & MINUM)...apa2 pun, saya nak pesan pada semua...JANGAN PAKAI SERUM NI KALAU TAKUT ORANG PUJI...paham2 jela..." - Testimoni pengguna lelaki

SERUM TERBAIK, UNIK, BERKUALITI - PRODUK DARI PAKAR KULIT khas untuk merawat masalah kulit wajah seperti JERAWAT,JERAGAT,KUSAM,BERMINYAK,LINGKARAN GELAP BAWAH MATA DLL ...
-100% Bahan semula jadi 
-100% Bebas bahan Synthetic 
-100% Buatan Bumiputera 
-100% Produk Islamic 
-100% SELAMAT 

<<==RAHSIA SERUM BIOWHITE COLLAGEN==>>
 Mencantikkan kulit wajah agar lebih berseri dan lembap sepanjang hari
 Melambatkan proses penuaan dengan menambahkan keanjalan kulit
 Menghilangkan parut jerawat, parut pembedahan, dan kesan regangan kulit
 Menghasilkan kulit yang licin dan mengecilkan liang-liang pori
 Mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan tona kulit
 Membaiki sel-sel kulit yang mati, dan pembentukan sel-sel baru
 Memulihkan kulit kering dan Nyahhidrat
 Sesuai untuk semua jenis kulit

TREATMENT KULIT TERBAIK!!! 
SERUM PERTAMA BOLEH DISAPU & DIMINUM
Luka CEPAT kering
Parut CEPAT hilang
Kulit CEPAT licin
Jerawat CEPAT kecut
Bintik Hitam CEPAT pudar
Garis Kedut CEPAT tegang
[Insya ALLAH]
Mari rawat Kulit anda dengan produk pakar kulit...
SERUM BIOWHITE COLLAGEN mampu membantu anda miliki KULIT IDAMAN ANDA insyaALLAH

Serum ini merupakan serum NO. 1 di ASIA yang boleh disapu dan diminum yang mana telah mendapat KELULUSAN KKM & HALAL dari JAKIM.. Usah ragu-ragu untuk menggunakannya

Cara-cara penggunaannya Serum Biowhite Collagen. 
Serum Biowhite Collagen hanya disarankan sapu 3-4 kali seminggu sahaja sebelum tidur di bahagian muka atau bahagian kulit bermasalah. Untuk kesan lebih cepat, Serum Biowhite Collagen boleh diminum 1 sudu sehari sekali.

1) Pumpkan 1-2 kali ke tapak tangan dan sapu nipis di keseluruhan muka atau kulit bermasalah. Biarkan sehingga esok pagi atau boleh juga dibasuh selepas 1 jam.

2) Tuangkan Serum Biowhite Collagen pada 1 sudu kecil dan minum pagi dan malam sebelum makan.
ATAU

3) Campurkan 1 sudu kecil Serum Biowhite Collagen kedalam jus buah-buahan.

Untuk makluman, dengan pemakaian Serum Biowhite Collagen, anda masih boleh menggunakan produk-produk kosmetik yang lain.

Selepas bersihkan muka dengan pembersih muka, boleh di sapu toner dan terus SAPU NIPIS SERUM BIOWHITE COLLAGEN sebelum memakai krim-krim yang lain. Walaubagaimanapun, dengan Serum Biowhite Collagen sahaja sudah mencukupi untuk penjagaan kulit.

HARGA SEBOTOL : RM95/SM & RM105/SS + FREE POS
NAK ORDER? SEND <SERUMBIO> KE INBOX/019-2902560